Kunt u, als bedrijf, wel eens wat hulp gebruiken?

Veel werk?

Te weinig tijd?

Tijdelijk een administrateur nodig?

U zou graag gespecialiseerd werk uit handen willen geven?


Door efficiëntie, kennis en betrokkenheid zijn wij in staat, uw behoeften aan ondersteuning snel, flexibel en discreet uit te voeren.

Kortom, u kunt voor allerlei administratieve diensten bij Admini-Desk terecht.

Mocht u vragen of interesse hebben, neemt u dan geheel vrijblijvend contact op met
ons.




NOAB

Als gedetacheerden kijken wij met een frisse blik naar uw organisatie. We gebruiken deze objectieve view niet om de boel eens flink op z’n kop te zetten. Maar als u dat wilt, kan het verhelderend zijn een keer met ons te sparren over het communicatieve reilen en zeilen in uw onderneming.

De momenten waarop extra ondersteuning van Admini-Desk goed uitkomt, zijn legio: medewerkers die met verlof gaan of voor langere periode ziek zijn. Ook springen wij wel in bij organisaties met een tijdelijke vacature op de communicatieafdeling.

Administratiekantoor almere

Twitter account

ADMINISTRATIEKANTOOR ALMERE

U bent op zoek naar tijdelijk extra full-/ parttime capaciteit en misschien zelfs andere kwaliteiten op freelance basis.

De redenen hiervoor kunnen divers zijn:

  • tijdelijke invulling in afwachting van een sollicitatie traject voor de juiste
    kandidaat
  • het uitvoeren van een wijziging/ reorganisatie, voordat de nieuwe definitieve kandidaat aantreedt
  • vervanging tijdens zwangerschapsverlof, sabbatical of ziekte
  • implementatie van een project
  • afbouw of afstoten van een afdeling of bedrijf

Wat kan Admini-Desk voor u betekenen?

  • Opzetten en inrichten van de administratie;
  • Op orde brengen, bijhouden en inboeken van de administratie;
  • Opstellen van de jaarrekening en tussentijdse rapportages;
  • Verzorgen van de aangiften omzetbelasting, inkomsten- en vennootschapsbelasting;
  • Verzorgen van de facturering;
  • Enzovoorts……..